Purpose Driven Commerce – årets tema på D-Congress 2020!

I en handel som styrs allt mer av konsumenterna blir värderingar som rör miljö, människor och samhälle språngbrädor för mer försäljning. Värderingsdrivna varumärken växer dubbelt så snabbt som sina konkurrenter och på D-Congress den 5 mars i Göteborg uppmärksammar vi några av de mest framgångsrika.

Att jobba värderingsdrivet är mer än ett Corporate Social Responsibility-projekt (CSR). Det handlar om att gå på djupet med vad ditt företag kan bidra med till sin omvärld. I allt du gör och är. Idag behöver ett varumärke inte bara sätta kunden först, utan leva värderingar som främjar anställda och samhälle utifrån den ärligt ställda frågan: Varför?

ATTENDEES

D-Congress Day Ticket:
– access to Seminars
– access to Exhibition and Business Partners
– access to Deal Room Networking
– Breakfast
– Morning fika
– Lunch
– Afternoon fika
– D-Congress Mingle

Price: 5900 SEK

Ticket Attendees »

Ticket Attendees »